Sunt un pasionat ce se descopera pe el insusi in fiecare colt de lume. Sunt un magician atunci cand ma joc cu pasiunea mea. Sunt un iubitor de frumos si un mare sufletist cand sunt in jurul oamenilor. Sunt un pitic intr-o lume mult prea mare pentru a ma putea vedea. Sunt o lumina pentru cei orbi si o umbra pentru cei vazatori. Pentru cei ce nu ma cunosc sunt Alazar. Pentru cei ce ma cunosc sunt Alex. Sunt Eu, iar Eu pot fi vazut doar de cei ce ma pot intelege. Eu pot fi iubit doar de cei ce se pot apropia si pot fi urat de cei ce le este frica sa se apropie.

Acesta sunt Eu. Cu bune, cu rele …

Imi place sa capturez viata si fericirea oamenilor in pozele pe care le fac. Imi place sa ma joc cu viata lor atunci cand editez filmuletele facute de ei. Imi asum ca viata inseamna mai mult decat fotografii si filme, doar ca eu mi-am gasit fericirea in ele. Viata are multe momente unice pe care nu le vei mai intalni a doua oara. Asa ca, arunca supararea si tristetea intr-un colt intunecat al camerei si imbratiseaza cu caldura viata pe care o ai in fata. 

Priveste viata cu ochii deschisi si clipeste cand dai de probleme.

Leave a Reply

